יעלון מבהיר: "אין קשר בין גופות המחבלים לגופות חיילינו המוחזקות בידי חמאס"

    דוד לזר No Comments on יעלון מבהיר: "אין קשר בין גופות המחבלים לגופות חיילינו המוחזקות בידי חמאס"
    15:30
    01.05.24
    איתי גדסי No Comments on נתניהו לא ויתר: הסתיימה פגישת רה"מ ומזכיר המדינה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון משה בוגי יעלון אמר היום (רביעי) בדיון בהצעה לסדר בנושא החזרת גופות מחבלים כי "החזקת הגופות כשלעצמה איננה מרתיע מחבלים פוטנציאלים, בניגוד להריסת בתים או שלילת תושבות".

    עוד אמר שר הביטחון כי "אין שום גורם מקצועי שיכול לקשור בעניין גופות המחבלים מאזור ירושלים, לבין גופות החיילים שמוחזקים בידי החמאס בעזה".

    דבריו של יעלון באים לאחר מחאתם של משפחות גולדין ושאול שתבעו להתנות את החזרת גופות המחבלים בהחזרת בניהם או גופות בניהם המוחזקים לכאורה בידי החמאס.

    בתחילת השבוע תקפה זהבה שאול – אמו של החייל הנעדר אורון שאול ב'מהדורה המרכזית' עם אבי מימרן ב'קול חי' את החזרת גופות המחבלים, ואמרה כי "אנחנו קוראים לממשלה – לא להחזיר את גופות המחבלים, מחמת שהבנים שלנו יצאו למלחמה שהממשלה שלחה אותם, והיא צריכה להחזיר אותם ולא את הגופות של אלו שרצחו אותם".

    לדבריה, "אני אומרת לך שמי ששולח את המפגעים כעת – זה החמאס וזה לא שאחד קם לרצוח ומכניס סכין בבטן למישהו, זה החמאס שולח אותם, ואם החמאס דורש להחזיר את גופות המחבלים – שיחזיר את אורן שנמצא אצלו. מה זה מחווה הומניטרית? הרי הקבינט החליט לא להחזיר אז למה פתאום הם מחזירים?".



    0 תגובות